Comic 24-SdS:Auf dem Trümmerfeld

JakeRupert - 24-SdS:Auf dem Trümmerfeld (20 von 20)

 
Wirds weitergehen?
Schaun mer mal...

Flip through work
Discover thousands of comics and cartoons
on the comic community toonsUp!


Quickly go to toonsUp start page!

More Information
& reviews 

to this artwork on 
Amazon.com
Order right now:


Share this page with others! Use the buttons above to post works, collections and artists' homepages on your social networks with a single click.
The following platforms are available:
  • facebook ('like') : A link to the work/collection/homepage is posted with a thumbnail and it's title. If you have chosen auto-login on facebook this is fully automated, otherwise you have to register in a popup window. Your friends will see a link and a preview on facebook and can comment it.
  • Twitter ('Tweet'). Like Facebook only without thumbnail. Additionally you can enter a text for your post in a popup window.
  • google + ('+1'): Your google+ followers see that you like this page in the google search results. In addition, the more +1 a webpage get's, the higher it rises in the general google search results list.
Use this buttons to make your own works, collections or hompage more popular or to show your friends and followers things you like.

Community

Collections:
Epische Geschichten
Epische Geschichten
Lust und Zeit nicht nur zu Gucken sondern auch zu Lesen?
142 31831
Help collecting!
Steampunk
Steampunk
anachronistische Verbindung von Hightech und Nostalgie
86 24804
Help collecting!
Tags:
More infos

Rating community:

(3 Ratings: 0-0-0-0-0-3 5 - 19661 Views)

Your Rating:


Rate this work: bad super
To get the works of an artist no longer displayed on your startpage, you can choose the link from the 'Hide'-Menu.

This can be undone at any time simply by removing him under 'Options' -> 'hidden artists'.
Write something
JakeRupert      Professional artist     Approach to criticism   Normal
Please write in   German,  Englisch,  Spanish or  French
Feedback on the theme will be appreciated the most by the artist
Every artist may state what kind of feedback he is especially pleased.
If you are paying attention to this advice, you can incorporate it in your comments.

Notify me when there are new comments  (just for comments from the artist himself)
Save as default for other artists' works

fuenf - 24.01.14 17:30
Ja, ich sag's ja: Ich lese viel zu schnell und am Ende hab ich wieder nix kapiert.
Bis die Neuen kommen, werde ich mir einzelne Folgen wohl noch mal genüsslich zu Gemüte führen.
 
JakeRupert - 24.01.14 17:11
Hallo Franz,

Da bin ich aber erleichtert. Ich hatte schon befürchtet, Du wärest mir als Leser abhanden gekommen.
Danke für die netten Worte.

>Momsie wie sie jetzt heißt, Chou Chou und Blacky sind doch mit Karl und Loreley an Bord der Nautilus auf dem Weg nach Atl....äh, ich meine in unbekannte Tiefen, ebenso wie die gemeinen Piraten in ihrem Sharksub. Teil 2 wird sich also, wie der Titel schon sagt, hauptsächlich in der Tiefsee abspielen und etliche Verstrickungen werden dann entflochten, ich sag nur: eine moderne Patchworkfamilie ist nix dagegen!
Ein gewisser Erfolg würde den Veröffentlichungsrythmus allerdings günstig beeinflußen, anderfalls hege ich gewisse Zweifel, ob diese epische Trilogie noch zu Lebzeiten fertiggestellt werden kann.
 
fuenf - 23.01.14 12:02
Uff, alle drei Generationen wieder glücklich vereint
"Nenn mich nicht Söhnchen" brüllte der Käpn
...aber wo ist Mamsell und die beiden Hundchen?
Was ist das Geheimnis der Marina und was hatte es eigentlich mit dem Seeboot-Ganoven auf sich?

Einige Handlungsstränge scheinen noch nicht aufgelöst. Das Große Fragezeichen lässt hoffen - auf eine kleine oder große Folgeauflage, in der es vielleicht zur Auflösung kommt.

Dankefein für die köstliche Lektüre. Ich freue mich schon demnächst auf weitere wöchentliche Schmökerabende und wünsche dem Projekt den verdienten kommerziellen Erfolg

Also großer anhaltender Zwischenapplaus ...
 
 

Discover thousands of comics and cartoons
on the comic community toonsUp!


Quickly go to toonsUp start page!